НАСЛОВНА » БИБЛИОТЕКА, Савремени изазови и искушења » У ЛАВИРИНТИМА ТАМЕ – ОД САЈЕНТОЛОГИЈЕ ДО САТАНИЗМА (ПРАВОСЛАВЉЕ И СЕКТЕ, КЊИГА IV)

У ЛАВИРИНТИМА ТАМЕ – ОД САЈЕНТОЛОГИЈЕ ДО САТАНИЗМА (ПРАВОСЛАВЉЕ И СЕКТЕ, КЊИГА IV)

 

У ЛАВИРИНТИМА ТАМЕ
Од сајентологије до сатанизма
Православље и секте, књига IV
 

 
МУНОВСКИ ОБРЕД ВЕНЧАЊА
 
Мун о својој супрузи каже: „Моја госпођа, Хак – Ја Хан Мун и ја смо родитељи целог човечанства. Ми господаримо Другим доласком и ми смо месије. Простор на коме живимо је света земља“.
Муновска теологија подразумева учење по коме Христова мисија није успела, и Мун је довршава. Стварајући од човечанства једну велику и срећну породицу, његов циљ је „масовно усвајање света“. Зато он настоји да што чешће организује масовна, колективна венчања, која ће људима показати моћ „Великог Тате“. Људи који ће у брак ступити су разних раса и нација – млада и младожења се бирају путем компјутера, и не знају једно за друго док се не сретну на дан свадбе. Ова венчања су, дакле, вид „усвајања људског рода“, који треба да дође под окриље Мунове породице.
Број учесника ових обреда растао је: 1975. године било је 1.800 парова, 1982 – 2.100 парова, 1988 – 6.516 парова. 1992 – 30.000 парова, а 24. и 25. августа 1995. у обреду је учествовало 360.000 парова.
Не треба, међутим, заборавити да нису сви младенци били чланови Мунове унификаиционе цркве. Многи од ових парова већ су били венчани, а ту су се појавили само атракције ради, и да би се стекао утисак како покрет има много више припадника него што их заиста има. Мун је, наиме, од својих присталица захтевао да нађу још најмање три пара за обред, без обзира да ли су у секти или не. Сваки пар, ако је у секти, мора да роди 12 „световне“ и 12 духовне деце.
Један од важних елемената ритуала венчања је тајни „крвни ритуал“. Кад је секта основана, постојао је ритуални полни однос са „Новим Адамом“, то јест Муном, што је постало немогуће кад је секта омасовљена. Тада је уведен „свети обред вина“, при чему су партнери једно другом давали течност у којој су били крв Муна и Његове жене. Вино за венчање у себи садржи 21 супстанцу, као и „Крв Правих Родитеља“. Док жена и мушкарац стоје једно наспрам другог, Мун „свето вино“ даје супрузи, а она га даје свом новом мужу, чиме му постаје и жена и „мајка“. Циљ церемоније је да се скупа преобразе у нове личности. Пошто је због огромног броја парова, сада самом „месији“ немогуће да свима вино подари лично, то обављају његови изасланици.
Да би секташи постали „деца праве мајке“, то јест Мунове супруге, био је уведен обред „храњења мајчиним млеком“. Наиме, кад су Мун и његова жена добили прво дете, свим присталицама су слали помало њеног млека, које је, због недовољне количине, било мешано са крављим.
За време венчања, сви учесници бивају посипани течношћу која се назива „уљем“ и „водом“: од тога часа, они морају бити спремни да свом газди служе још више. Њима се тада поставља питање да ли су вољни да заснују „вечну породицу којој би се Бог радовао“ и да по муновском моделу васпитавају децу, с тим што “Идеална породица“ мора да им буде преча од свега – од родбине до космоса. Тек после три године од склапања брака, дозвољава се нововенчанима да полно опште (рок се скраћује ако су у питању старији парови.) Добијају се прецизна упутства за прве три брачне ноћи, и подразумева се да су сва деца која се роде Мунова.
Без обзира на сталну пропаганду породичног идеала, Мунови лични потомци, који имају месијанску улогу, не понашају се сасвим у складу са учењем свог тате. Тако је 1993. године у Вестчестер Каунтију (САД) Муновом сину Хио Јину одузета возачка дозвола због јурцања колима у пијаном стању. Хио Јин, најстарији потомак и кључна фигура месијанске мисије будућности, развео се од своје прве жене Нан Сок (рођене Хонг), са којом је имао петоро деце. Она је побегла од њега зато што је „месија бр. 2“ узимао кокаин и алкохол и непрестано је тукао. Венчали су се 1981, када је она имала свега петнаест година. На венчању које је, наравно, било широм отворено за јавност, прокламована је борба против дроге и повратак моралним вредностима, грађанским врлинама, као и бој за социјалну правду. После наступа мужевљевог наркоманско-алкохоличарског лудила, Нан Сок је побегла главом без обзира, изјавивши да је дошла до тачке када више није могла да издржи.

2 коментар(а)

Овде напишите коментар уколико желите

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *