НАСЛОВНА » Апологетика, БИБЛИОТЕКА » Људи и демони (како пали духови кушају савременог човека)

Људи и демони (како пали духови кушају савременог човека)

Упоредна анализа контаката и утицаја НЛО и демона на људе

Резимирајући све што је изложено, предлажемо читаочевој пажњи табелу где су у левом делу изложени резултати анализе контаката људи с НЛО и ванземаљцима, изражених у 10 тачака, а у десном резултати анализе врста искушења којима су демони излагали подвижнике, такође у одговарајућих 10 тачака.

Леви и десни одељак табеле треба читати паралелно, то јест, најпре тачку 1 из левог дела па онда тачку 1 из десног.

                     

                           

 

Карактеристике дејства

НЛО и НЛО-наута на људе,

видови и особености њихових јављања

Карактеристике деловања нечистих духова на људе, 

видови и особености њихових јављања

I. НЛО се у низу случајева понашају крајње агресивно:

а)уништавају и ломе техничка средства;

б)рањавају и чак убијају људе (вид. случај Апраксина, погибију кап. Менгела, смрт А. Бермудеса).

 

I. Демони јесу непријатељи људског рода, а њихов задатак је да доведу човека до вечне смрти. Они:

а) ломе келије, уништавају предмете људима;

б) пребијају подвижнике, а неке доводе и до смрти (види житије преп. Серафима, сведочанство св. Симеона Новог Богослова)

II. Забележени су случајеви насилне отмице људи (вид. случај полицајца из Етланда, догађај с бразилским фармером).

 

II. Постоје случајеви насилне отмице, нарочито грешника, незаштићених благодаћу Божијом (вид. житије св. Нила Сорског, сведочанство С. Нилуса).

III. Приликом насилних отмица често унижавају људско достојанство: насилно узимају пробе крви, коже итд.,и чак ступају у наводне (случај бразилског фармера) интимне односе“.

 

III. На разне начине се изругују над човеком кога су обманули; могу се јавити у виду жене и створити привид интимних односа (пример из Отечника св. Игњатија).

IV.  Забележена су деловања хипнозом, сугерисање различитих слика и представа, често се разговор одвија телепатски (види случај полицајца, контакт у КБАССР).

 

IV. Покушавају да убаце подвижнику своје мисли, учине да прихвати њихове представе, виђења; при разговору тас се често чује као да долази „изнутра“ (телепатија). (вид. житије св. Исакија и преп. Антонија).

 

V.  Често покушавају да ступе у контакт и блиски разговор, позивајући к себи на брод; када човек то одлучно одбије у низу случајева не примењују насиље и одступају (види ист. бр. 2 и бр. 3).

V. На сваки начин покушавају да ступе у разговор и изазову интересовање и слетање са намером да потчине своме утицају. При одлучном супротстављању и молитви, насилно ништа не могу да учине и ишчезавају (види житије преп. Антонија, сведочанство св. Игњатија).

 

VI.У неким случајевима код људи после контакта са НЛО долази до исцељења од ове или оне болести (види изворник бр. 28. случај Светлане).

VI. У житијима Светих и делима
Отаца читамо о способности врачева да чине исцељења уз помоћ демонских сила, али ова нису дуготрајна и обично воде у пропаст душе оних који прибегавају помоћи врача (види житије свештеномученика Кипријана, беседу Јована Златоуста о онима који се лече од болести врачањима).

 

VII.При блиском општењу, нарочито у почетку, човек осећа снажна чувства ужаса и страха. (У свим наведеним случајевима).

VII. При јављању беса човека обузимају пометња, непријатност, страх (види житије преп. Антонија и друга житија Светих).

 

VIII.Изглед НЛО-наута је различит: то су џинови и патуљци, наказе и лепотани, жене и мушкарци (види наведене примере сусрета).

VIII. Јављају се у различитим видовима: дивови и патуљака, наказа и лепотана, жена и мушкараца, змија и животиња (види наведена житија Светих).

 

IX.Њихова јављања често су праћена свијањем и друтим светлосним ефектима (види случај у КБАССР, случај бразилског фармера).

 

IX. Често се јављају у светлости или после појаве светла (види житије св. Исакија, преп. Антонија и др.).

 

X.  Често се изненадно појављују и исто тако изненадно се дематеријализују, ишчезавају. (види изворник бр. 10)

X. Изненадно се појављују и тренутно ишчезавају после изговорене молитве или крсног знамења (види житије преп. Антонија, случај из Отачника св. Игњатија Брјанчанинова).

 

 

Дакле, као што видимо, карактер и суштина деловања фамозних НЛО и „ванземаљаца“ – „спаситеља и старијих пријатеља човечанства“, у потпуности се подудара с демонском методиком обмањивања хришћана свих времена и народа. Изменио се само спољашњи изглед, маска у којој се зли дуси јављају људском роду.

Демони попримају оне облике у којима им је лакше да преваре савременог човека. Древно човечанство је било изузетно религиозно и мистички настројено. Атеизам је био крајње ретка појава. Зато је демонима било корисно да се појављују с неба у огњу и светлости, запањујући људе величином свог доласка, да себе називају боговима и да примају почасти и жртвоприношења.

Како сведочи свети Игњатије Брјанчанинов, када су се „… најзад уживања у страстима указала људима као врховно блаженство, они су обоготворили грех и његовог предводника ђавола. Појавило се идолопоклонство у којем је сваки грех приказан као идол и сваком греху се вршило поклоњење од стране пропалог човечанства. Кнез овога века не само да је невидљиво и помислима поробљавао људе, него је и ступао у очигледно општење с њима, правећи пророчанства од идола и успоставивши однос лицем у лице с таквим ужасним злотворима какви су били Јаније и Замврије и други врачари и чаробњаци. Заблуду су подржавала лажна чудеса и демонска прорицања“.

После доласка Исуса Христа у великом раздобљу раног хришћанства, када су хришћани били гоњени од стране пагана и када је као невидљива светлост сијало мучеништво хришћанско – када је његова борба са злом била заоштрена до највишег степена – то раздобље је било изузетно по томе што су хришћани непрестано били свесни те тајанствене мрачне силе.

Борба против демона у првим вековима хришћанства била је прави рат. Ево како свети Атанасије Велики у том погледу описује своје време: „Од вајкада су демони – вели он – сејали раздор и ратове међу људима да ови, заузети међусобном борбом, не би окренули своју мржњу против њих. Сада су се њихова (демонска) страховања показала оправданим: ученици Христови живе у миру међу собом, али је зато њихово непријатељство уперено против ђавола. Сада хришћани обичајима и врлим животом устају против демона и гоне их, подсмевају се вођи њиховом ђаволу зато што су у младости они целомудрени, у искушењима уздржани, у напорима трпељиви, будући вређани подносе увреде, они који живе у оскудици то пренебрегавају и, што је најчудније, презиру смрт и постају Христови ученици“.

У тим вековима демони се ради кушања подвижника јављају како у свом властитом гнусном обличју, тако и у лику гмизаваца, звери и људи различитог пола и изгледа, а крајње ретко у облику летећих тањира. Барем таква сведочанства до нас практично нису дошла.

У савременом пак нерелигиозном времену, у доба еклектичне философије, када је само постојање Божије и постојање палих анђела доведено у сумњу, демонима је корисније да се јаве у облику ванземаљаца – „старије браће по разуму“, „спаситеља човечанства“. Дух научне фантастике, идеје постојања ванземаљских цивилизација, планетарног разума, прожели су савремена поколења, припремили их за контакт с демонским светом.

Ако се до 20. века пред хришћанством појављивало човеколико, често светлеће биће џиновског или патуљастог раста, с ватреним или црвеним очима, приликом чије појаве су људи доживљавали страх или ужас, верник није сумњао ко је то, већ је крсним знамењем и молитвом протеривао демона. Данас, пак, ако се пред атеистом појави такво чудовиште, он га прихвата као ванземаљца и са спремношћу ступа с њим у контакт.

Неке збуњује питање: ако су ванземаљци заиста нечисти духови, како се онда након њиховог утицаја на природу и људе откривају реални материјални трагови у виду непознатих легура метала и томе слично?

Као што смо показали у првом поглављу нашег рада, демони су због свог устројства у стању да изазивају извесне промене у материјалном свету. Осим тога, у житијима светих, на пример, преподобног Мартина, читамо о некаквом прелашћеном монаху Анатолију којем су демони, јавивши му се у облику анђела светлости, принели светлу одећу од необичног материјала. Ову су подвргли пажљивом прегледу оци обитељи и уверили се у њену реалност и тек онда када су понели демонски дар на суд преподобног Мартина, она је под дејством благодати која је излазила из њега ишчезла. У последња времена, како је речено у Откривењу светог Јована Богослова, због неверовања људи и одсуства испосничког и молитвеног подвига, силе таме ће добити велику снагу и власт у искушавању људског рода, тако да и огањ силази с неба на земљу пред људима (Отк. 13,13). Појаву оваквих знакова почињемо да видимо у савременом свету, за шта, узгред, многобројна, али очигледно бесмислена чудеса НЛО и ванземаљаца, јесу сведочанство.

Овде напишите коментар уколико желите

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *