MASAKR NEROĐENIH

 

MASAKR NEROĐENIH
 

 
SUROVO ALI ISTINITO
 
Danas se u državnim bolnicama i ostalim privatnim kvalifikovanim institucij ama vrši na hiljade abortusa u koj ima stručne osobe (ginekolozi-akušeri) pod izgovorom zakonske obaveze ustaju na svetinju života pominjući pri tom kao razlog i apsolutno pravo roditelja da odluče da li će žena na svet doneti dete ili ne i gazeći pri tom svo svoje znanje i učenje o tome kako nastaje i kako se razvija novo biće nastalo spajanjem polnih ćelija.
Neosporna je činjenica da veliki broj žena ne želi abortus jer to boli i povređuje i telo i psihu žene, međutim, još je veća činjenica da one u velikom broju dolaze na abortuse i da se pojedine pri tom ponašaju kao da su došle da odrade neku minornu medicinsku intervenciju . I u tom trenutku prosta procedura, dovoljno je samo jedno, odlučno i istrajno „Ne želim da rodim“ pa da lekar, poštujući pri tom legalne okvire propisane važećim zakonima, prione na posao i voljno i bez ikakve prisile izvrši abortus tj. ubije plod u njenoj utrobi.
Dolazeći na abortuse žene uopšte ne shvataju, ili u tom trenutku ne žele da shvate, da je abortus, između ostalog, i sa medicinsko-naučnog aspekta čin ravan ubistvu deteta ili odrasle osobe. U tom kontekstu bilo bi ,takođe, opravdano da kod ginekologa-akušera koji je voljan da izvrši abortus, dovedu od kuće već rođeno dete ako ga imaju, pa da lekar njega ubije a da onom detetu koje je i dalje u majčinoj utrobi i koje čeka da ugleda svetlost dana, daju priliku da živi. I ovo bi ubistvo onda moglo da se nazove abortus a da pri tom ne povlači zakonsku odgovornost. Složićete se, surovo ali istinito!!!
Neko će verovatno reći da su lekari zakonski obavezni da učine abortus ali to naravno nije tako. Lekar, zaista, ima slobodan izbor da odluči da li će izvršiti abortus ili ne. Šta više, ako na osnovu prigovora savesti i iz svojih ličnih ili religijskih ubeđenja odbije[1] da radi abortuse nikakav zakon ga ne može pozvati na odgovornost.
 


 
NAPOMENA:

  1. Pored Pravoslavne crkve, o borbi protiv abortusa glasno govore i Rimokatolici, predstavnici Islama (u kuranu postoji ajet kojim se zabranjuje abortus) i Judaizam s tim što je opšte pravilo da je abortus u Judaizmu dozvoljen samo ako održavanje trudnoće do porođaja ili sam porođaj mogu direktno da ugroze život majke. U tom slučaju dete se smatra jednako rodefu, progonitelju koji goni majku sa namerom da je ubije.
Ključne reči:

Ovde napišite komentar ukoliko želite

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *