Верујем у једнога Бога Оца, Сведржитеља, Творца неба и земље и свега видљивог и невидљивог.
И у једнога Господа Исуса Христа, Сина Божијег, Јединородног, од Оца рођеног пре свих векова; Светлост од Светлости, Бога истинитог од Бога истинитог; рођеног, не створеног, једносуштног Оцу, кроз Кога је све постало;
Који је ради нас људи и ради нашега спасења сишао с небеса, и оваплотио се од Духа Светога и Марије Дјеве, и постао човек;
И Који је распет за нас у време Понтија Пилата, и страдао и био погребен;
И Који је васкрсао у трећи дан, по Писму;
И Који се вазнео на небеса и седи са десне стране Оца;
И Који ће опет доћи са славом, да суди живима и мртвима, Његовом царству неће бити краја.
И у Духа Светога, Господа, Животворног, Који од Оца исходи, Који се са Оцем и Сином заједно поштује и заједно слави, Који је говорио кроз пророке.
У једну, свету, саборну и апостолску Цркву.
Исповедам једно крштење за опроштење грехова.
Чекам васкрсење мртвих.
И живот будућег века. Амин!
Συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον. Сьпокланяема и сьславима. Поклања и слави. Ето оригинала, да не би тражили завере у свему, иако видим да су коментари стари. Исти је проблем и са другим питањима наше вере. Тврдоглаво незнање доводи у питање све што излази из његовог видокруга, који је веома узак и не допире до светих отаца.
Тражим одговор за ОБОЖАВА И СЛАВИ ко је избацио и због чега.
Свако добро од Господа.
Миодраг
Које је исправно, символ или симбол вере?
Зашто је у Символу вере промењено ОБОЖАВА И СЛАВИ ( готово у свим молитвеницима раније издатим) у ПОШТУЈЕ И СЛАВИ ( у једном броју нових молитвеника и овде код вас).
Није ли поштовање за људе ,а обожење ( обожавање) за Господа Бога зато што је много више од поштовања, а укључује у себе и поштовање и љубав и смирену усхићеност исповедањем вере у Господа.
Свако добро од Господа.