Ljudi i demoni (kako pali duhovi kušaju savremenog čoveka)

Uporedna analiza kontakata i uticaja NLO i demona na ljude

Rezimirajući sve što je izloženo, predlažemo čitaočevoj pažnji tabelu gde su u levom delu izloženi rezultati analize kontakata ljudi s NLO i vanzemaljcima, izraženih u 10 tačaka, a u desnom rezultati analize vrsta iskušenja kojima su demoni izlagali podvižnike, takođe u odgovarajućih 10 tačaka.

Levi i desni odeljak tabele treba čitati paralelno, to jest, najpre tačku 1 iz levog dela pa onda tačku 1 iz desnog.

                     

                           

 

Karakteristike dejstva

NLO i NLO-nauta na ljude,

vidovi i osobenosti njihovih javljanja

Karakteristike delovanja nečistih duhova na ljude, 

vidovi i osobenosti njihovih javljanja

I. NLO se u nizu slučajeva ponašaju krajnje agresivno:

a)uništavaju i lome tehnička sredstva;

b)ranjavaju i čak ubijaju ljude (vid. slučaj Apraksina, pogibiju kap. Mengela, smrt A. Bermudesa).

 

I. Demoni jesu neprijatelji ljudskog roda, a njihov zadatak je da dovedu čoveka do večne smrti. Oni:

a) lome kelije, uništavaju predmete ljudima;

b) prebijaju podvižnike, a neke dovode i do smrti (vidi žitije prep. Serafima, svedočanstvo sv. Simeona Novog Bogoslova)

II. Zabeleženi su slučajevi nasilne otmice ljudi (vid. slučaj policajca iz Etlanda, događaj s brazilskim farmerom).

 

II. Postoje slučajevi nasilne otmice, naročito grešnika, nezaštićenih blagodaću Božijom (vid. žitije sv. Nila Sorskog, svedočanstvo S. Nilusa).

III. Prilikom nasilnih otmica često unižavaju ljudsko dostojanstvo: nasilno uzimaju probe krvi, kože itd.,i čak stupaju u navodne (slučaj brazilskog farmera) intimne odnose“.

 

III. Na razne načine se izruguju nad čovekom koga su obmanuli; mogu se javiti u vidu žene i stvoriti privid intimnih odnosa (primer iz Otečnika sv. Ignjatija).

IV.  Zabeležena su delovanja hipnozom, sugerisanje različitih slika i predstava, često se razgovor odvija telepatski (vidi slučaj policajca, kontakt u KBASSR).

 

IV. Pokušavaju da ubace podvižniku svoje misli, učine da prihvati njihove predstave, viđenja; pri razgovoru tas se često čuje kao da dolazi „iznutra“ (telepatija). (vid. žitije sv. Isakija i prep. Antonija).

 

V.  Često pokušavaju da stupe u kontakt i bliski razgovor, pozivajući k sebi na brod; kada čovek to odlučno odbije u nizu slučajeva ne primenjuju nasilje i odstupaju (vidi ist. br. 2 i br. 3).

V. Na svaki način pokušavaju da stupe u razgovor i izazovu interesovanje i sletanje sa namerom da potčine svome uticaju. Pri odlučnom suprotstavljanju i molitvi, nasilno ništa ne mogu da učine i iščezavaju (vidi žitije prep. Antonija, svedočanstvo sv. Ignjatija).

 

VI.U nekim slučajevima kod ljudi posle kontakta sa NLO dolazi do isceljenja od ove ili one bolesti (vidi izvornik br. 28. slučaj Svetlane).

VI. U žitijima Svetih i delima
Otaca čitamo o sposobnosti vračeva da čine isceljenja uz pomoć demonskih sila, ali ova nisu dugotrajna i obično vode u propast duše onih koji pribegavaju pomoći vrača (vidi žitije sveštenomučenika Kiprijana, besedu Jovana Zlatousta o onima koji se leče od bolesti vračanjima).

 

VII.Pri bliskom opštenju, naročito u početku, čovek oseća snažna čuvstva užasa i straha. (U svim navedenim slučajevima).

VII. Pri javljanju besa čoveka obuzimaju pometnja, neprijatnost, strah (vidi žitije prep. Antonija i druga žitija Svetih).

 

VIII.Izgled NLO-nauta je različit: to su džinovi i patuljci, nakaze i lepotani, žene i muškarci (vidi navedene primere susreta).

VIII. Javljaju se u različitim vidovima: divovi i patuljaka, nakaza i lepotana, žena i muškaraca, zmija i životinja (vidi navedena žitija Svetih).

 

IX.Njihova javljanja često su praćena svijanjem i drutim svetlosnim efektima (vidi slučaj u KBASSR, slučaj brazilskog farmera).

 

IX. Često se javljaju u svetlosti ili posle pojave svetla (vidi žitije sv. Isakija, prep. Antonija i dr.).

 

X.  Često se iznenadno pojavljuju i isto tako iznenadno se dematerijalizuju, iščezavaju. (vidi izvornik br. 10)

X. Iznenadno se pojavljuju i trenutno iščezavaju posle izgovorene molitve ili krsnog znamenja (vidi žitije prep. Antonija, slučaj iz Otačnika sv. Ignjatija Brjančaninova).

 

 

Dakle, kao što vidimo, karakter i suština delovanja famoznih NLO i „vanzemaljaca“ – „spasitelja i starijih prijatelja čovečanstva“, u potpunosti se podudara s demonskom metodikom obmanjivanja hrišćana svih vremena i naroda. Izmenio se samo spoljašnji izgled, maska u kojoj se zli dusi javljaju ljudskom rodu.

Demoni poprimaju one oblike u kojima im je lakše da prevare savremenog čoveka. Drevno čovečanstvo je bilo izuzetno religiozno i mistički nastrojeno. Ateizam je bio krajnje retka pojava. Zato je demonima bilo korisno da se pojavljuju s neba u ognju i svetlosti, zapanjujući ljude veličinom svog dolaska, da sebe nazivaju bogovima i da primaju počasti i žrtvoprinošenja.

Kako svedoči sveti Ignjatije Brjančaninov, kada su se „… najzad uživanja u strastima ukazala ljudima kao vrhovno blaženstvo, oni su obogotvorili greh i njegovog predvodnika đavola. Pojavilo se idolopoklonstvo u kojem je svaki greh prikazan kao idol i svakom grehu se vršilo poklonjenje od strane propalog čovečanstva. Knez ovoga veka ne samo da je nevidljivo i pomislima porobljavao ljude, nego je i stupao u očigledno opštenje s njima, praveći proročanstva od idola i uspostavivši odnos licem u lice s takvim užasnim zlotvorima kakvi su bili Janije i Zamvrije i drugi vračari i čarobnjaci. Zabludu su podržavala lažna čudesa i demonska proricanja“.

Posle dolaska Isusa Hrista u velikom razdoblju ranog hrišćanstva, kada su hrišćani bili gonjeni od strane pagana i kada je kao nevidljiva svetlost sijalo mučeništvo hrišćansko – kada je njegova borba sa zlom bila zaoštrena do najvišeg stepena – to razdoblje je bilo izuzetno po tome što su hrišćani neprestano bili svesni te tajanstvene mračne sile.

Borba protiv demona u prvim vekovima hrišćanstva bila je pravi rat. Evo kako sveti Atanasije Veliki u tom pogledu opisuje svoje vreme: „Od vajkada su demoni – veli on – sejali razdor i ratove među ljudima da ovi, zauzeti međusobnom borbom, ne bi okrenuli svoju mržnju protiv njih. Sada su se njihova (demonska) strahovanja pokazala opravdanim: učenici Hristovi žive u miru među sobom, ali je zato njihovo neprijateljstvo upereno protiv đavola. Sada hrišćani običajima i vrlim životom ustaju protiv demona i gone ih, podsmevaju se vođi njihovom đavolu zato što su u mladosti oni celomudreni, u iskušenjima uzdržani, u naporima trpeljivi, budući vređani podnose uvrede, oni koji žive u oskudici to prenebregavaju i, što je najčudnije, preziru smrt i postaju Hristovi učenici“.

U tim vekovima demoni se radi kušanja podvižnika javljaju kako u svom vlastitom gnusnom obličju, tako i u liku gmizavaca, zveri i ljudi različitog pola i izgleda, a krajnje retko u obliku letećih tanjira. Barem takva svedočanstva do nas praktično nisu došla.

U savremenom pak nereligioznom vremenu, u doba eklektične filosofije, kada je samo postojanje Božije i postojanje palih anđela dovedeno u sumnju, demonima je korisnije da se jave u obliku vanzemaljaca – „starije braće po razumu“, „spasitelja čovečanstva“. Duh naučne fantastike, ideje postojanja vanzemaljskih civilizacija, planetarnog razuma, proželi su savremena pokolenja, pripremili ih za kontakt s demonskim svetom.

Ako se do 20. veka pred hrišćanstvom pojavljivalo čovekoliko, često svetleće biće džinovskog ili patuljastog rasta, s vatrenim ili crvenim očima, prilikom čije pojave su ljudi doživljavali strah ili užas, vernik nije sumnjao ko je to, već je krsnim znamenjem i molitvom proterivao demona. Danas, pak, ako se pred ateistom pojavi takvo čudovište, on ga prihvata kao vanzemaljca i sa spremnošću stupa s njim u kontakt.

Neke zbunjuje pitanje: ako su vanzemaljci zaista nečisti duhovi, kako se onda nakon njihovog uticaja na prirodu i ljude otkrivaju realni materijalni tragovi u vidu nepoznatih legura metala i tome slično?

Kao što smo pokazali u prvom poglavlju našeg rada, demoni su zbog svog ustrojstva u stanju da izazivaju izvesne promene u materijalnom svetu. Osim toga, u žitijima svetih, na primer, prepodobnog Martina, čitamo o nekakvom prelašćenom monahu Anatoliju kojem su demoni, javivši mu se u obliku anđela svetlosti, prineli svetlu odeću od neobičnog materijala. Ovu su podvrgli pažljivom pregledu oci obitelji i uverili se u njenu realnost i tek onda kada su poneli demonski dar na sud prepodobnog Martina, ona je pod dejstvom blagodati koja je izlazila iz njega iščezla. U poslednja vremena, kako je rečeno u Otkrivenju svetog Jovana Bogoslova, zbog neverovanja ljudi i odsustva isposničkog i molitvenog podviga, sile tame će dobiti veliku snagu i vlast u iskušavanju ljudskog roda, tako da i oganj silazi s neba na zemlju pred ljudima (Otk. 13,13). Pojavu ovakvih znakova počinjemo da vidimo u savremenom svetu, za šta, uzgred, mnogobrojna, ali očigledno besmislena čudesa NLO i vanzemaljaca, jesu svedočanstvo.

3 komentar(a)

  1. Postovani Simo, hvala Vam na odgovoru. Ja zivim jako daleko od nase zemlje I nisam u mogucnosti da odem sa sinom u nijedan nas manastir jer prosto je nemoguce ga ubediti. Ne znam, da li vredi da odem sama.
    Volela bih da on krene u manastir, mislim tj uverena sam da bi tamo dosao sebi.
    Toliku muku prezivljavamo sa njim, on jednostavno nekada nije svoj. Nema nista gore nego gledati svoje dete kako pati a ruke su ti svezane.

  2. Gospodjo Zara,

    Otidite u manastir Studenica, Crna reka ili najbolje u Ostrog.
    Tamo će sigurno pomoći vašem sinu,tamo se ćitaju velike molitve za izgon nećiste sile.
    A mali bi trebo prije nego sto ode postiti 7dana(sreda i petak na vodi) i da se tamo ispovedi i pricesti.
    Posednutost nije mala stvar i to treba rešiti što prije.

    Svako dobro od gospoda

  3. Postovani,

    Citam ovaj tekst i placem. Moj sin se godinama cudno ponasa; pljuje na nas, posebno mene, govori ruzne reci, nista ne radi samo gleda kako da napakosti i napravi zlo medju nama. Dr je rekao da je to depresija. Lekove nikakve nije hteo da bi nam pre nekoliko dana rekao da je napadnut demonima. Kaze da ne moze od njih da spava , da su stalno sa njim.

    Ja sam se sokirala, mada sam svo vreme i mislila da je pod njihovim uticajem. Jer kako objasniti da divno i vaspitano stvorenje, koje niti pusi niti pije, postane toliko prost i zao.

    Ocajna majka

Ovde napišite komentar ukoliko želite

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *