МАСАКР НЕРОЂЕНИХ

 

МАСАКР НЕРОЂЕНИХ
 

 
СУРОВО АЛИ ИСТИНИТО
 
Данас се у државним болницама и осталим приватним квалификованим институциј ама врши на хиљаде абортуса у кој има стручне особе (гинеколози-акушери) под изговором законске обавезе устају на светињу живота помињући при том као разлог и апсолутно право родитеља да одлуче да ли ће жена на свет донети дете или не и газећи при том сво своје знање и учење о томе како настаје и како се развија ново биће настало спајањем полних ћелија.
Неоспорна је чињеница да велики број жена не жели абортус јер то боли и повређује и тело и психу жене, међутим, још је већа чињеница да оне у великом броју долазе на абортусе и да се поједине при том понашају као да су дошле да одраде неку минорну медицинску интервенцију . И у том тренутку проста процедура, довољно је само једно, одлучно и истрајно “Не желим да родим” па да лекар, поштујући при том легалне оквире прописане важећим законима, прионе на посао и вољно и без икакве присиле изврши абортус тј. убије плод у њеној утроби.
Долазећи на абортусе жене уопште не схватају, или у том тренутку не желе да схвате, да је абортус, између осталог, и са медицинско-научног аспекта чин раван убиству детета или одрасле особе. У том контексту било би ,такође, оправдано да код гинеколога-акушера који је вољан да изврши абортус, доведу од куће већ рођено дете ако га имају, па да лекар њега убије а да оном детету које је и даље у мајчиној утроби и које чека да угледа светлост дана, дају прилику да живи. И ово би убиство онда могло да се назове абортус а да при том не повлачи законску одговорност. Сложићете се, сурово али истинито!!!
Неко ће вероватно рећи да су лекари законски обавезни да учине абортус али то наравно није тако. Лекар, заиста, има слободан избор да одлучи да ли ће извршити абортус или не. Шта више, ако на основу приговора савести и из својих личних или религијских убеђења одбије[1] да ради абортусе никакав закон га не може позвати на одговорност.
 


 
НАПОМЕНА:

  1. Поред Православне цркве, о борби против абортуса гласно говоре и Римокатолици, представници Ислама (у курану постоји ајет којим се забрањује абортус) и Јудаизам с тим што је опште правило да је абортус у Јудаизму дозвољен само ако одржавање трудноће до порођаја или сам порођај могу директно да угрозе живот мајке. У том случају дете се сматра једнако родефу, прогонитељу који гони мајку са намером да је убије.

Comments are closed.